Ezek itt a gépek amikkel repültem. a Jobb alsó sarokban látható a cargo felett az Airbus A318. Ezzel indultunk útnak Párizsba. Erről mit kell tudni? Legkisebb közepes méretű gép, ezenkívűl kavirnyol, mint gólyafos a levegőben. Elég sokat lehet rajta izgulni, turbulencia 20 percenként. Leszálláskor jött a meglepi. A gép szárnyát nem láttam egyenesben állni, hol jobb, hol bal oldalra dőlt, nem picit.. ekkor már a sok mössziő serényen csatolta az öveit, nem foglalkozva az utasok telitett zacskóival. A szél levágta a gépet a kifutóra, itt még nevetgélve élveztem a műsort. Utána hirtelen csöndbe lettem.. Érezni lehetett, hogy a gép nekiáll oldalra csúszni. Kolléga feje mellettem elfehéredett, de biztos én is jó pofát vághattam. Fékező szárnyakat, ilyen derékszögben még nem láttam állni. Fékezés közben hol egyik oldalára mentünk a pályának, hol a másik oldalára. Azon gondolkoztam, hogy azért ilyenkor már annyira nem halnak meg az emberek, főleg a gép seggében nem. Megáltunk. Mindenki csendben mosolyogva hagyta el a gépet. Én is örültem, hogy túléltem. A lépcső alján két Indiainak kinéző nő várt transporterekkel. Végig ralliztak a reptéren közben egymást előzgették, dudáltak. Néhány we are crazy mondat után megérkeztünk. A következő gép típus a bal alsó sarokban látható. Nagyobb és biztonságosabbnak tűnő. Viszont, cserében recseg ropog és a hajtómű zajtól 1 méterre egymástól nem lehet hallani a másikat. Erről következő postban
Első út képei:
Bal oldalon a mössziiiőőő
Ferihegyen még:
Felszállás után kavirnyolás Bp felett:
Remélem lehet érezni a képeken milyen
szögben kanyarodtunk.. =D
Itt már messzebb járunk:
A reggeli:
A leszállás után már nem csináltam képeket.. örültem, hogy élek épp.
Robi is épp ennek örül. =D
Szóval az első része a repkedésnek igen izgalmasra sikeredett!