HTML

Odább!

1.
2168 km-re ODÁBB a többi lejjebb. =D

Helyszín: Izrael, Tel Aviv


2.
6606km-rel ODÁBB! Képes beszámoló saját magam exportálásáról. Azoknak készült akik ismernek és unják magukat a net előtt. Ide rakom fel az élménybeszámolókat, képeket, hogy mikor visszajövök ne kelljen a számat tépnem 2342342x. =D

Kommenteléssel ne fogjátok vissza magatokat! Jöhet akármi ami eszetekbe jut akár egy BÖFF is.


Helyszín: Bangalore, India

Friss topikok

  • Bagameri_: ja, és kiírtad a falra, hogy "ROMANES EUNT DOMUS"? (2009.09.27. 21:30) Jerusalem
  • Gilisan: Minden ok. csak sok a munka. Szombat megyek kirándulni, lesz sok új kép, ha be nem alszom az út al... (2009.09.10. 22:35) Buli
  • Anyubb: Esetleg ha még a "Kőőőő szex?" filozofikus jellegű kérdéssel is kiegészíted lehet, hogy úgy nem ma... (2009.09.03. 09:36) Gabinak és rumcinak!
  • Gilisan: =D időzónák?? megvannak? (2009.09.01. 22:38) Egyebek.
  • Gilisan: @Zsebibaboca: Na arra én is.. mert nem tudom.. (2009.09.01. 22:22) Welcome back commander!

Megérkeztem... repzi 1

2009.01.20. 07:27 :: Gilisan

Ezek itt a gépek amikkel repültem. a Jobb alsó sarokban látható a cargo felett az Airbus A318. Ezzel indultunk útnak Párizsba. Erről mit kell tudni? Legkisebb közepes méretű gép, ezenkívűl kavirnyol, mint gólyafos a levegőben. Elég sokat lehet rajta izgulni, turbulencia 20 percenként. Leszálláskor jött a meglepi. A gép szárnyát nem láttam egyenesben állni, hol jobb, hol bal oldalra dőlt, nem picit.. ekkor már a sok mössziő serényen csatolta az öveit, nem foglalkozva az utasok telitett zacskóival. A szél levágta a gépet a kifutóra, itt még nevetgélve élveztem a műsort. Utána hirtelen csöndbe lettem.. Érezni lehetett, hogy a gép nekiáll oldalra csúszni. Kolléga feje mellettem elfehéredett, de biztos én is jó pofát vághattam. Fékező szárnyakat, ilyen derékszögben még nem láttam állni. Fékezés közben hol egyik oldalára mentünk a pályának, hol a másik oldalára. Azon gondolkoztam, hogy azért ilyenkor már annyira nem halnak meg az emberek, főleg a gép seggében nem. Megáltunk. Mindenki csendben mosolyogva hagyta el a gépet. Én is örültem, hogy túléltem. A lépcső alján két Indiainak kinéző nő várt transporterekkel. Végig ralliztak a reptéren közben egymást előzgették, dudáltak. Néhány we are crazy mondat után megérkeztünk. A következő gép típus a bal alsó sarokban látható. Nagyobb és biztonságosabbnak tűnő. Viszont, cserében recseg ropog és a hajtómű zajtól 1 méterre egymástól nem lehet hallani a másikat. Erről következő postban

Első út képei:

Bal oldalon a mössziiiőőő

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ferihegyen még:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felszállás után kavirnyolás Bp felett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Remélem lehet érezni a képeken milyen

szögben kanyarodtunk.. =D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt már messzebb járunk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A reggeli:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A leszállás után már nem csináltam képeket.. örültem, hogy élek épp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Robi is épp ennek örül. =D

Szóval az első része a repkedésnek igen izgalmasra sikeredett!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://odabb.blog.hu/api/trackback/id/tr40890212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bagameri_ 2009.01.20. 08:52:45

Tök jó képek.
Légifotó tanfolyamra is jártál?

Monka. 2009.01.20. 09:55:43

Ezek szerint a pálesz nem csak fertőtlenítési célzattal jön jól. :D Örülök, hogy megérkeztél szerencsésen. :)

riot99 2009.01.20. 12:48:33

inkább a partyfotókat rakd fel most már :) kíváncsi vagyok, h néz ki a téma indiában :)

Gilisan 2009.01.20. 13:08:36

A következő utazós rész után, olyan parti fotókat mutatok, hogy mindenki bőgni fog. =D

Anyubb 2009.01.20. 16:58:14

Bassszus! Még jó, hogy nem nyiffantál ki megérkezés előtt, érvényesült volna a "rövid üzleti útra megyek" típusú kijelentés... Én az indiai termékekre vagyok kíváncsi, amit hozol majd nekem :D

Deák_Ferenc_István 2009.01.21. 00:40:32

Ez nem is blog ez már képtár!
Egy két sztyúárdesszt leküldtél azért búvárba a biztonság kedvéért?

koronásudvaricsimpokomonmester 2009.01.21. 13:56:51

"...Fékezés közben hol egyik oldalára mentünk a pályának, hol a másik oldalára. Azon gondolkoztam, hogy azért ilyenkor már annyira nem halnak meg az emberek..."

Miért nem fokoztad az élményét a többi utasnak egy "MIND MEG FOGUNK HALNI!" felkiáltással?

Gilisan 2009.01.21. 17:21:18

Az első gépen csak mösszijőőő volt. =D A másodikon egy volt búvár kompatibilis. De ő se tetszett mert az istenért nem volt hajlandó angolul beszélni. Én beszéltem angolul, Ő franciául válaszolt. Nem volt nehéz kitalálni miket mond.

Gilisan 2009.01.21. 17:23:19

@koronásudvaricsimpokomonmester:

Az a helyzet, hogy úgy magam alá csináltam, hogy csak tátogni tudtam. Utána meg örültem, hogy megúsztam.
süti beállítások módosítása