HTML

Odább!

1.
2168 km-re ODÁBB a többi lejjebb. =D

Helyszín: Izrael, Tel Aviv


2.
6606km-rel ODÁBB! Képes beszámoló saját magam exportálásáról. Azoknak készült akik ismernek és unják magukat a net előtt. Ide rakom fel az élménybeszámolókat, képeket, hogy mikor visszajövök ne kelljen a számat tépnem 2342342x. =D

Kommenteléssel ne fogjátok vissza magatokat! Jöhet akármi ami eszetekbe jut akár egy BÖFF is.


Helyszín: Bangalore, India

Friss topikok

  • Bagameri_: ja, és kiírtad a falra, hogy "ROMANES EUNT DOMUS"? (2009.09.27. 21:30) Jerusalem
  • Gilisan: Minden ok. csak sok a munka. Szombat megyek kirándulni, lesz sok új kép, ha be nem alszom az út al... (2009.09.10. 22:35) Buli
  • Anyubb: Esetleg ha még a "Kőőőő szex?" filozofikus jellegű kérdéssel is kiegészíted lehet, hogy úgy nem ma... (2009.09.03. 09:36) Gabinak és rumcinak!
  • Gilisan: =D időzónák?? megvannak? (2009.09.01. 22:38) Egyebek.
  • Gilisan: @Zsebibaboca: Na arra én is.. mert nem tudom.. (2009.09.01. 22:22) Welcome back commander!

Tipu zwei!

2009.01.28. 16:04 :: Gilisan

Szóval a nyári palota nem volt elég, így elmentünk megnézni Mysore-baa a másik házikóját nagy kerttel, meg sok égővel.

Ez itt a bejárat, ahol sok dobozt karkötőt és furulyát akarnak nekem eladni.. Furulyás bátsival kicsit alkudoztam, 300 ról indult én csak 10 ért akartam megvenni. Mikor szálltam fel a buszunkra már 50 ért oda adta volna. Ablakból már 10 ért..  Végig, vonulás alatt a Titanicot adta elő vele.. =D

Ez meg itt a házikója. Ide csak mezitláb lehet bemenni fényképező gép nélkül. Úgy képzeljétek el, hogy a múzeum kb olyan volt mikor a metróból jössz ki és a mozgó lépcsőnél besürüsödik mindenki. Annyira nem élveztem, hogy a tömeg vitt körbe a múzeumon.

Míg kinn vártuk a többieket, 3x fotózkodtak velünk. Mindenki bámul folyamatosan. 4. nél azt mondtam, hogy 30INR és megijedtek. Könyörögtek, de hát ők messziről jöttek és hogy léci léci! Íme:

Egész csinosak vagyunk. Szerintem.. =D Nah most itt mindenki készíti vadul az IWIW-es fotókat, gondoltam én is beállok a sorba.

Aztán megtaláltam a Tigriseket. Őket úgy hívták, hogy Don't toutchme. Gyereidetakarodj? (Bányai és Gerló kedvéért: Touch me, de így van odaírva látszik a képen, más: sampon és nem shampon, shauma-t akartam írni de az megint más)

Közelről a házikó, ha jól megnézitek, vagy ha nem látjátok elmondom, hogy atom sok 15ös* Tungsram égő van minden élén. (*javítva 60ról)

Igen, ez majd világítani fog este, mint a Budai Vár 7től éjfélig. Után alvás van. Itt 7től 9 ig. Utána van alvás. Ennyi. Folyt köv.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://odabb.blog.hu/api/trackback/id/tr43908468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo- · http://adamo.blog.hu/ 2009.01.28. 17:02:56

Levi üzeni, hogy az égők 15 wattosak, megmakrózta őket: alul, felül...

Pamacsos 2009.01.28. 17:08:27

Szevaszka!

Jók a képek! Dobjál már fel 1-2 képet jófajta ős roma asszonyokról is, ne csak ilyen betyáros roma ifjúkkal fotózkodj! :)

A Tugyi

Gilisan 2009.01.29. 00:17:10

viselkedjél ha lehet kérnem köszi

a balatoni közértes 2009.01.29. 10:20:56

Bezzeg anno nyáron Tihanyban nem legelted hasonfekve a füvet (ellenben Kökény úr hangos, templom melletti rókázásával). :)

Vannak e ott jó csajok (a máshonnan exportáltakon kívül)?

Deák_Ferenc_István 2009.01.30. 11:56:35

Egy egy ilyen jóképű vajdával azért nekem is kellene közös fotó iwiwre!
süti beállítások módosítása