HTML

Odább!

1.
2168 km-re ODÁBB a többi lejjebb. =D

Helyszín: Izrael, Tel Aviv


2.
6606km-rel ODÁBB! Képes beszámoló saját magam exportálásáról. Azoknak készült akik ismernek és unják magukat a net előtt. Ide rakom fel az élménybeszámolókat, képeket, hogy mikor visszajövök ne kelljen a számat tépnem 2342342x. =D

Kommenteléssel ne fogjátok vissza magatokat! Jöhet akármi ami eszetekbe jut akár egy BÖFF is.


Helyszín: Bangalore, India

Friss topikok

  • Bagameri_: ja, és kiírtad a falra, hogy "ROMANES EUNT DOMUS"? (2009.09.27. 21:30) Jerusalem
  • Gilisan: Minden ok. csak sok a munka. Szombat megyek kirándulni, lesz sok új kép, ha be nem alszom az út al... (2009.09.10. 22:35) Buli
  • Anyubb: Esetleg ha még a "Kőőőő szex?" filozofikus jellegű kérdéssel is kiegészíted lehet, hogy úgy nem ma... (2009.09.03. 09:36) Gabinak és rumcinak!
  • Gilisan: =D időzónák?? megvannak? (2009.09.01. 22:38) Egyebek.
  • Gilisan: @Zsebibaboca: Na arra én is.. mert nem tudom.. (2009.09.01. 22:22) Welcome back commander!

Szöveg nélkül?!?

2009.02.02. 17:18 :: Gilisan

Indulás Agrába: Ott egy mini kingfischer, kár hogy nem azzal megyünk. Hazafelé várom ezt a légitársaságot. =D

ennél A makinál zártunk mindent, mert ez bemászik és visz mindent amit ér.

Az ott Zoltán nagy úr homloka a sarokban. =DD Nehéz észrevenni de segítettem. =DD

Úgy éreztem a szokás nem szakadhat meg. Valaki majdnem odajött segíteni.. =DDD

Mindenkinek jobb, hogy nem fordul meg. Kingfisher-en csak top modellek lehetnek légikisérők. =D

Ha valaki jól figyelt, igen ez egy sör márka! Légitársaság is van és nem amatőr módon csinálják a dolgokat. Legjobb légitársaság amin valaha ültem.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://odabb.blog.hu/api/trackback/id/tr66918499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gilisan 2009.02.02. 17:47:48

A kommentekért továbbra se vállalok felelősséget, de kénytelen voltam néhányat törölni mert zavart.

korkoronásudvaricsimpokomonmester:

1. válasz:
Több képet nem igen teszek fel magamról, mert itt nem én vagyok a lényeg. Zsebi szerint a bajusz már megvan. A turbánon még gondolkozom.
2. válasz:
A Mc Donaldsban minden csirkéből van vagy zöldségből. 600 ft egy menü és egyedi csomagolás és ízvilág.
3. válasz: a Tenyerekre még nem figyeltem.
4. válasz: Ilyen pólót nem vittem. =D
5. válasz: Emiatt moderáltalak. Nem és nem is tervezem, szeretném ha még várna otthon valaki. =D
6. válasz: Ritmikus csimpokomont még nem találtam, viszont neked keresem azt amire büszke lehetsz hogy innen van! =D
7. válasz: Ezek a dologok sok 10000 km re vannak innen egymástól, így kizárt mert nem tudom! =D

Búvárvizsgáztató 2009.02.02. 18:53:01

NAGY A CSALÁD A CANGÁN =DDDDDDDD! Egyedül hozta össze az apuka mindet? Egyébként meg rettentően indokolt a sapka +30 fokba =D. Úgy fintorognak mintha törökméz kéne nekik!

koronásudvaricsimpokomonmester 2009.02.02. 22:42:39

Igen szomorú, bús panda vagyok, mert az imént bűncselekmény áldozata lett a szólásszabadságom. Az emberiségi jogaimat porba tiportad a moderálással, pedig én csak imponálni akartam neked az 5. kérdéssel. Egyből le lehetett szűrni, hogy az összes kérdést hülyeségből írtam és igazából nem kértem rá komoly választ csak valami frappáns baromságot esetleg valami photoshoppos képet.

koronásudvaricsimpokomonmester 2009.02.02. 23:36:25

Azt figyeltem meg, hogy az összes képen, de még a leggagyibb koszos sikátorban is jobb az útburkolat (a harmadik világnak titulált Indiában), mint az Európai Uniós Magyarország fővárosának első kerületében.

Egyébként meg ott van a ritmikus csimpifon gumipókra kötve a horgászboton. Csak nem a Gangeszben halásznak vele...

miumiu 2009.02.03. 01:31:55

Azért a képek láttán most irigykedem, és leginkább a Taj Mahal egy nagy álmom, szóval grrr :) De a photoshop-os megoldás is nagyon tetszett =D

Gilisan 2009.02.03. 14:53:04

@koronásudvaricsimpokomonmester: Sajnálom, hogy mélységesen megsértettelek, de mások nem biztos hogy ismernek, így bármit gondolhatnak, mert ez az egy amit még szabadon lehet csinálni =DD Azok ott a cangán iskolába mennek és ritka aranyosak voltak! =D
süti beállítások módosítása